Componența echipelor studențești
Înscrierea participanților/echipelor (27 oct. - 6 nov. 2022)
În după-amiaza zilei de 7 nov. 2022 se vor anunța echipele participante!
PREMII acordate pentru studenti
FINALA pentru ELEVI se desfășoară pe Teams vineri, 11 noiembrie, ora 13.00
Email coordonator concurs: Această adresă de email este protejată contra spambots. Trebuie să activați JavaScript pentru a o vedea.
Anunț:
Provocare pentru studenți:
Realizarea unui sistem de monitorizare, detectare și alertare în cazul apariției unui incendiu într-o încăpere!
Se depunctează:
__________________________________________________________________________________________________
Provocare pentru elevi:
Observații
Recomandări
Se pot folosi următoarele medii de programare si toolbox-uri
__________________________________________________________________________________________________
Scopul competiției este de a stimula exprimarea ideilor inovative, de a încuraja și stimula lucrul în echipă, de a contribui la dezvoltarea unei gândiri bazate pe identificarea de probleme și soluții, precum și de a susține implementarea soluțiilor identificate prin acordarea de premii și facilitarea formării legăturilor cu centrele de cercetare din universitate și industriale locale.
Competiția „ACIEE – Hackathon 2022” se desfășoară în cadrul Facultății de Automatică, Calculatoare, Inginerie Electrică și Electronică din Galați, pe baza activității unor echipe de studenți sau elevi care se înscriu în competiție, activități derulate în principal pe perioada a maxim 48 de ore, în formatul stabilit prin Regulament.
Înscrierile se realizează individual sau pe echipă, completand formularul. Formularul va contine numele și prenumele studentilor/elevilor, numele echipei, adresele de email, numerele de telefon, specializarea/liceul și anul de studii.
Studenții/elevii înscriși se vor constitui în echipe de minim 3 și maxim 5 persoane în baza unei metodologii descrise la Cap. 5 din Regulament.
Fiecare echipă înscrisă poate să participe cu o singură soluție, iar o persoană poate face parte dintr-o singură echipă.
Soluțiile propuse / dezvoltate trebuie să fie originale, să aparțină echipei, însă nu este obligatoriu ca acestea să fie o premieră, ele putând fi rezultatul unor activități / experiențe anterioare (sau documentare) pe care cel puțin un membru al echipei le-a avut în domeniul respectiv.
Premiul 1 - ACIEE HACKATHON 2022 - 3rd Edition:
Premiul 2 - ACIEE HACKATHON 2022 - 3rd Edition:
Premiul 3 - ACIEE HACKATHON 2022 - 3rd Edition:
Mentiune - ACIEE HACKATHON 2022 - 3rd Edition:
9 Premii de participare la ACIEE HACKATHON 2022 - 3rd Edition:
Fiecare premiu de participare constă în:
Premiul 1 - ACIEE HACKATHON 2022 - 3rd Edition:
Premiul 2 - ACIEE HACKATHON 2022 - 3rd Edition:
Premiul 3 - ACIEE HACKATHON 2022 - 3rd Edition:
Mentiune - ACIEE HACKATHON 2022 - 3rd Edition:
4 Premii de participare la ACIEE HACKATHON 2022 - 3rd Edition:
Fiecare premiu de participare constă în:
Competiția de tip hackathon constă în două etape majore:
✓ Etapa 1 – înscriere și formare echipe
✓ Etapa 2 – participare efectivă la hackathon
Se vor urmări aspecte privind eligibilitatea pentru concurs, în special în ceea ce privește prevederile legate de proveniența mixtă a echipelor care reconfirmă participarea.
După terminarea Etapei 1 studenți/eleviii selectați vor primi un email din partea Organizatorului pentru confirmarea înscrierii în Concurs. Înscrierea Participanţilor la Concurs se consideră finalizată în momentul primirii de către Participanţi a unui email de confirmare a înscrierii sau contactării telefonice din partea Organizatorului care să confirme participarea la concurs.
Concursul propune următoarea provocare:
Context – Practica a demonstrat că evenimentele generatoare de situaţii de urgenţă nu pot fi întotdeauna evitate, însă acestea pot fi gestionate, efectele lor fiind reduse printr-un proces sistematic ce implică stabilirea de măsuri şi acţiuni menite să contribuie la diminuarea riscului asociat acestor fenomene.Predictibilitatea locului de manifestare a situaţiilor de urgență determină posibilitatea avertizării populaţiei din zonele potenţial a fi afectate, precum şi a autorităţilor locale (un sistem „intelligent” de supraveghere video poate detecta/preveni aceste probleme).
Provocare:
Provocarea/tema va fi anunțată în data de 9 noiembrie 2022 ora 12:30
Hackathon ACIEE 2022 este un prilej bun pentru inovație și joc.
După formarea echipelor, studenții/elevii vor fi invitați să participe la hackathon-ul propriu-zis. Invitația care va cuprinde detalii privind modalitatea de participare, durata și alte elemente esențiale privind participarea va fi transmisă prin mijloace electronice, la adresele de email comunicate la momentul înregistrării.
Mesajul cu instrucțiunile privind participarea va fi transmis cu cel puțin 24 de ore înainte de începerea concursului, pe adresele de email comunicate de participanți la momentul înscrierii.
Logistica necesară derulării concursului va fi asigurată de către Facultatea Automatică, Calculatoare, Inginerie Electrică și Electronică, cu excepția laptop-ului/PC-ului, monitorului și a conexiunii internet personale a fiecărui participant care intră în responsabilitatea acestora.
Cu 24 de ore înainte de începerea hackathon-ul propriu-zis echipele studențești, printr-un reprezentat vor veni la sediul Facultății de Automatică, Calculatoare, Inginerie Electrică și Electronică din strada Științei, nr. 2 pentru a obține (pe baza unui Proces Verbal de primire/predare) echipamentele hardware-ul necesare desfașurarii concursului (Raspberry Pi 4 Model B, alimentator Raspberry Pi 4 USB-C, cameră Raspberry Pi V2, microSD minim 32gb cu adaptor SD, cablu Micro HDMI la HDMI). Aceste echipamente vor fi recuperate de către reprezentanții Facultății de Automatică, Calculatoare, Inginerie Electrică și Electronică imediat după terminarea hackathon-ului.
Echipele de elevi vor putea participa la concurs dacă au în dotare un laptop/PC și o cameră web (recomandare - se pot folosi următoarele medii de programare si toolbox-uri: C++(OpenCV), Python(OpenCv), Matlab(Image Processing), R(OpenCv), etc).
Concursul de tip hackathon va avea o durată de aproximativ 48 de ore (durata efectivă va putea varia în funcție de numărul de echipe înscrise).
Fiecare echipă va avea un mentor cu experiență în domeniul tehnic. Un mentor poate fi alocat mai multor echipe.
Pe durata celor 48 de ore, echipele participante vor trebui să dezvolte soluția propusă din punct de vedere tehnic. În ultima parte a concursului echipele vor face prezentări ale soluțiilor în fața unui juriu. Durata prezentărilor va fi de 10-15 minute.
Componența juriului va fi asigurată de către facultatea ACIEE împreună cu colaboratorii/ssonsorii concursului și va fi păstrată confidențială până la data de începere a concursului. Juriul va fi format din minim 3 și maxim 5 persoane.
Nr. crt. | Activitate | Perioada | Informații | |
1 | Etapa 1 |
27 octombrie - 06 noiembrie 2022 (studenți și elevi) |
Înscriere echipe | |
2 | Primirea componentelor |
07-08 noimebrie 2022 (studenți) |
Primirea pe baza de Proces Verbal a echipamentelor hardware necesare hackathon-ului (pentru studenti) | |
3
|
Etapa 2 - Hackathon
|
09 noiembrie 2022 (studenți și elevi) |
12:00–12:30 | Deschidere și prezentări. Cuvânt din partea organizatorilor și partenerilor |
12:30–12:45 | Explicații privind concursul – prezentare Provocare | |||
12:45–13:00 | Sesiune de întrebări și răspunsuri | |||
13:00 | Echipele își încep activitatea | |||
10 noiembrie 2022 (studenți și elevi) |
10:00–15:00 | Sesiune de lucru comună cu fiecare echipă (funcție de programare - utilizând platforma TEAMS): testarea algoritmilor propuși | ||
11 noiembrie 2022 (studenți) |
10:00–10:10 | Juriu (prezentare componență) | ||
10:10–12:30 | Prezentare soluție propusă de către echipe (10-15 min. prezentare/echipă + 3,4 întrebări din partea juriului) | |||
12:30–12:45 | Juriul deliberează | |||
12:45–13:00 | Anunțarea echipelor premiate | |||
13:00 | Încheiere și mulțumiri | |||
11 noiembrie 2022 (elevi) |
13:00–13:10 | Juriu (prezentare componență) | ||
13:10–15:20 | Prezentare soluție propusă de către echipe (10-15 min. prezentare/echipă + 3,4 întrebări din partea juriului) | |||
15:20–15:35 | Juriul deliberează | |||
15:35–15:45 | Anunțarea echipelor premiate | |||
15:45 | Încheiere și mulțumiri | |||
4 | Premiere Hackathon |
18 noiembrie 2022 (studenți și elevi) |
10:00 -12:00 Sala Y104 |
Nr. echipă | Nume Echipa | Nr. | Nume student | Spec. | An |
1 | PUFOȘII | 1 | Agache Andrei-Alexandru | CTI | 3 |
2 | Necula Petru-Florian | CTI | 3 | ||
3 | Burtea Ionuț | CTI | 3 | ||
4 | Mirică Andrei Daniel | CTI | 3 | ||
5 | Lupu Nicoleta | CTI | 3 | ||
2 | Red Button | 1 | Latcan Raducu Mircea | AIA | 4 |
2 | Zontea Alberto Georgian | AIA | 4 | ||
3 | Dumitrache Andrei Loris | AIA | 4 | ||
4 | Deju Alexandru | AIA | 4 | ||
5 | Buhoci Georgiana | AIA | 4 | ||
3 | Impact | 1 | Popescu Alina-Ioana | CTI | 3 |
2 | Bercan Catrinel | CTI | 3 | ||
3 | Ginghina Mihai | CTI | 3 | ||
4 | Tufa Dragos Nicolae | CTI | 3 | ||
5 | Anton George Mircea | CTI | 3 | ||
4 | Șantier IT | 1 | Mihu Alex-Cristian | AIA | 1 |
2 | Zeca Gabriel | AIA | 1 | ||
3 | Negru Andrei Ionut | AIA | 1 | ||
4 | Gherman Eduard | AIA | 1 | ||
5 | Costin Mihai | AIA | 3 | ||
5 | Adrenalin | 1 | Vieru Denis Ovidiu | AIA | 2 |
2 | Chelariu Dragos | AIA | 1 | ||
3 | Mario Neagu Iustin | 12 | |||
4 | Muresan Alexandru Ioan | AIA | 2 | ||
5 | Chelariu Adelin | CTI | 1 | ||
6 | Rebooters | 1 | Anghel Mihaela-Claudia | AIA | 4 |
2 | Labus Andrei-Petrisor | AIA | 3 | ||
3 | Podaru Mihai | AIA | 3 | ||
4 | Prunean Raluca Andrada | SICA | Master 1 | ||
7 | FOR FUN | 1 | Vatafu Radu-Ionel | A.I.A | 3 |
2 | Platica Denis | A.I.A. | 3 | ||
3 | Teodorescu George-Dorian | A.I.A. | 3 | ||
4 | Stefanescu Sorin-Ioan | A.I.A. | 3 | ||
5 | Gorobet Nicolae | CTI | 1 | ||
8 | Born 2 code | 1 | Macovei Iulian | AIA | 1 |
2 | Popescu Robert-George | AIA | 1 | ||
3 | Călin Andrei-Emil | AIA | 1 | ||
4 | Cristea Carol | AIA | 1 | ||
5 | Popa Georgiana-Alexandra | IEC | 4 | ||
9 | Trojans | 1 | Curenoi Bogdan Alexandru | CTI | 2 |
2 | Sandru Bogdan Alexandru | CTI | 2 | ||
3 | Lungeanu Marius | CTI | 2 | ||
4 | Mirza Marius Ionut | CTI | 2 | ||
10 | PiVision | 1 | Vicol Valentin | CTI | 3 |
2 | Voicila Andrei Gabi | CTI | 3 | ||
3 | Sirbu Madalina Theodora | CTI | 3 | ||
4 | Radulescu Vlad Andrei | CTI | 3 | ||
11 | TheInventors | 1 | CASAPU Cristina-Ioana | CTI | 4 |
2 | LEFTER Bogdan-Marian | CTI | 4 | ||
3 | POPA Nicolae-Catalin | CTI | 4 | ||
4 | GALBUR Dragos-Dumitras | CTI | 4 | ||
12 | Stuck in A Loop | 1 | Iordăchescu Cristian Ștefan | CTI | 2 |
2 | Creangă Alexandru | CTI | 2 | ||
3 | Gorobțov Vlad Andrei | CTI | 2 | ||
4 | Sarban Alexandru Vladut | EA | 4 | ||
13 | Marm3r | 1 | Cruțu Marian | IETTI | 1 |
2 | Chiriac Mihai George | IETTI | 1 | ||
3 | Ginghina Marius | IETTI | 1 | ||
4 | Iamandi Cristian | SICA | Master 1 | ||
5 | CHIHAIA Marius-Pavel | CTI | 3 | ||
14 | NeoCoders | 1 | Molocea Ștefan | AIA | 1 |
2 | Bogdan Lazarovici | AIA | 1 | ||
3 | Botnaru-Ardeleanu Maria Izabela | AIA | 1 | ||
4 | Budău Fabian | AIA | 1 |
Nr. echipă | Nume Echipa | Nr. | Nume student | Liceul |
1 | HELIX | 1 | Soiu Cristian Ionut | CNGMM / BJPI Braila |
2 | Petcu Alexandru Stefan | CNGMM / BJPI Braila | ||
3 | Ghetu Stefan | CNGMM / BJPI Braila | ||
2 | FTEC | 1 | Ionașcu Iulian-Aurelian | Liceul Teoretic "Mircea Eliade" Galati |
2 | Birleanu Daniel | Colegiul National Alexandru Ioan Cuza | ||
3 | Cojocaru Theodor-Matei | CNMK | ||
3 | Byteforce | 1 | Lazar Dragos | Colegiul National Vasile Alecsandri |
2 | Maftei Andrei-Iulian | Colegiul National Vasile Alecsandri | ||
3 | Teodor Moscaliuc | Colegiul National Vasile Alecsandri | ||
4 | Durlea Andrei | Colegiul National Vasile Alecsandri | ||
5 | Neculau Rares-Andrei | Colegiul National Vasile Alecsandri | ||
4 | echipa ceseics | 1 | Tocu Marius Daniel | LTME |
2 | Craciun Iustin Andi | LTD | ||
3 | Chebac Mihai Ionut | LTME | ||
5 | Cei5Musafiri | 1 | Crăciun Claudiu-Viorel | CNMK Galați |
2 | Cimpoeru Sebastian-Nicolae | CNMK Galați | ||
3 | Roman Vlad Adrian | CNAIC Galați | ||
4 | Baranga Tudor | CNMK Galați | ||
5 | Badilaș Florin-Emanuel | CNMK Galați | ||
6 | Suspecți Obisnuiti | 1 | Munteanu Vlad-Ioan | Colegiul National Alexandru Ioan Cuza |
2 | Malihen Emanuel Roata | Colegiul National Alexandru Ioan Cuza | ||
3 | Mirea Cristian | Colegiul National Alexandru Ioan Cuza | ||
4 | Porumb Diana | Colegiul National Alexandru Ioan Cuza | ||
7 | Leoparzii albastri | 1 | Nastase Denis | Mate-info CNMK |
2 | Filote Ionut Alexandru | Mate-info CNMK | ||
3 | Tanase Luca | Mate-info CNMK | ||
4 | Cristian Andrei | Mate-info CNMK | ||
5 | Ilie Vladut Gabriel | Mate-info CNMK | ||
8 | Hackerii Olimpului | 1 | Prodan Robert Alexandru | Liceul Teoretic "Dunărea" Galați, |
2 | Soare Tiberiu Ionuț | Liceul Teoretic "Dunărea" Galați, | ||
3 | Popa Liviu Grigoraș | Liceul Teoretic "Dunărea" Galați, | ||
4 | Moglan Petru Valentin | Liceul Teoretic "Dunărea" Galați, |