Codul Teams necesar urmăririi/vizionării desfășurării concursului ACIEE - HACKATHON 2021 este: a8xbgz7
Anunț: Provocarea/tema va fi anunțată în data de 8 decembrie 2021 ora 12:30. Problematica, contextul și provocarea concursului sunt stabilite de către comisia de concurs.
Concursul de tip hackathon va avea o durată de 48 de ore.
Scopul competiției este de a stimula exprimarea ideilor inovative, de a încuraja și stimula lucrul în echipă, de a contribui la dezvoltarea unei gândiri bazate pe identificarea de probleme și soluții, precum și de a susține implementarea soluțiilor identificate prin acordarea de premii și facilitarea formării legăturilor cu centrele de cercetare din universitate și industriale locale.
Competiția „ACIEE – Hackathon 2021” se desfășoară în cadrul Facultății de Automatică, Calculatoare, Inginerie Electrică și Electronică din Galați, pe baza activității unor echipe de studenți care se înscriu în competiție, activități derulate în principal pe perioada a maxim 48 de ore, în formatul stabilit prin Regulament. Echipamentele hardware-ul necesare desfașurării concursului au fost achiziționate prin proiectul „Creșterea accesului și integrării în învățământul superior prin măsuri de reducere a abandonului universitar și consilierea în carieră a studenților” - ACCES (cod proiect: CNFIS-FDI-2020-0336).
Înscrierile se realizează individual sau pe echipă, completand formularul. Formularul va contine numele și prenumele studentului/studenților, numele echipei, adresele de email, numerele de telefon, specializarea și anul de studii.
Studenții înscriși se vor constitui în echipe de minim 3 și maxim 5 persoane în baza unei metodologii descrise la Cap. 5 din Regulament. În componența echipei este recomandat să se regăsească minim 2 studenți de la specializări diferite.
Fiecare echipă înscrisă poate să participe cu o singură soluție, iar o persoană poate face parte dintr-o singură echipă.
Soluțiile propuse / dezvoltate trebuie să fie originale, să aparțină echipei, însă nu este obligatoriu ca acestea să fie o premieră, ele putând fi rezultatul unor activități / experiențe anterioare (sau documentare) pe care cel puțin un membru al echipei le-a avut în domeniul respectiv.
Sponsorii concursului
Premiul 1 - ACIEE HACKATHON 2021 - 2nd Edition:
- 1000 lei de la Centrico Selir
- 1 voucher Emag în valoare de 1000 RON de la Crystal System
- 2 vouchere de 200 lei de la Cleste.ro si Thecon
- 3 rucsacuri de la Intel
- 2 wireless powerbank solar de la Intel
- 3 perechi de căști de la Intel
- 1 pachet de gazduire VPS V2- BUSINESS – 12 luni de la SiteBunker
Premiul 2 - ACIEE HACKATHON 2021 - 2nd Edition:
- 600 lei de la Centrico Selir
- 1 voucher Emag în valoare de 500 RON de la Crystal System
- 1 voucher de 200 lei de la Cleste.ro si Thecon
- 1 rucsac de la Intel
- 1 tastatura mecanica de la Intel
- 2 perechi de căști de la Intel
- 1 pachet de gazduire VPS V2 - BUSINESS – 12 luni de la SiteBunker
Premiul 3 - ACIEE HACKATHON 2021 - 2nd Edition:
- 400 lei de la Centrico Selir
- 1 voucher Emag în valoare de 500 RON de la Crystal System
- 1 voucher x 200 lei de la Cleste.ro si Thecon
- 1 rucsac de la Intel
- 1 pereche de căști de la Intel
- 1 pachet de gazduire VPS V2 - BUSINESS – 12 luni de la SiteBunker
Mentiune - ACIEE HACKATHON 2021 - 2nd Edition:
- 200 lei de la Centrico Selir
- 1 voucher Emag în valoare de 500 RON de la Crystal System
- 1 vouchere x 200 lei de la Cleste.ro si Thecon
- 1 rucsac de la Intel
- 1 tastatura mecanica de la Intel
- 1 pachet de gazduire VPS V2 - BUSINESS – 12 luni de la SiteBunker
Premiul special de participare la ACIEE HACKATHON 2021 - 2nd Edition:
- 1 voucher Emag în valoare de 1500 RON de la Crystal System
- 3 rucsacuri de la Intel
- 3 wireless powerbank solar de la Intel
6 Premii de participare la ACIEE HACKATHON 2021 - 2nd Edition:
Fiecare premiu de participare constă în:
- 100 lei de la Centrico Selir
- 1 rucsac de la Intel
- 1 tastatura mecanica sau 1 pereche de căști de la Intel
- 1 pachet de gazduire VPS V2 - BUSINESS – 12 luni de la SiteBunker
Competiția de tip hackathon constă în două etape majore:
✓ Etapa 1 – înscriere și formare echipe
✓ Etapa 2 – participare efectivă la hackathon
Etapa 1 – înscriere și formare echipe
Se vor urmări aspecte privind eligibilitatea pentru concurs, în special în ceea ce privește prevederile legate de proveniența mixtă a echipelor care reconfirmă participarea.
După terminarea Etapei 1 studenții selectați vor primi un email din partea Organizatorului pentru confirmarea înscrierii în Concurs. Înscrierea Participanţilor la Concurs se consideră finalizată în momentul primirii de către Participanţi a unui email de confirmare a înscrierii și contactării telefonice din partea Organizatorului care să confirme participarea la concurs.
Etapa 2 – participare efectivă la hackathon
Concursul propune următoarea provocare:
Jocul este esențial pentru sănătatea noastră, dar și pentru dezvoltarea intelectuală, pentru dezvoltarea creativității, pentru dezvoltarea emoțională. Numeroase cercetări științifice au arătat deja importanța jocului în stimularea creativităţii, în facilitarea procesului de învățare sau în identificarea unor soluții eficiente la probleme organizaționale complexe.
Hackathon ACIEE 2021 este un prilej bun pentru inovație și joc.
Hackathonia învinge pandemia!
Derulare hackathon
După formarea echipelor, studenții vor fi invitați să participe la hackathon-ul propriu-zis. Invitația care va cuprinde detalii privind modalitatea de participare, durata și alte elemente esențiale privind participarea va fi transmisă prin mijloace electronice, la adresele de email comunicate la momentul înregistrării.
Mesajul cu instrucțiunile privind participarea va fi transmis cu cel puțin 48 de ore înainte pe adresele de email comunicate de participanți la momentul înscrierii.
Logistica necesară derulării concursului va fi asigurată de către Facultatea Automatică, Calculatoare, Inginerie Electrică și Electronică, cu excepția laptop-ului/PC-ului, monitorului și a conexiunii internet personale a fiecărui participant care intră în responsabilitatea acestora.
Cu 48 de ore înainte de începerea hackathon-ul propriu-zis echipele, printr-un reprezentat vor veni la sediul Facultății de Automatică, Calculatoare, Inginerie Electrică și Electronică din strada Științei, nr. 2 pentru a obține (pe baza unui Proces Verbal de primire/predare) echipamentele hardware-ul necesare desfașurarii concursului (Raspberry Pi 4 Model B 4Gb, alimentator Raspberry Pi 4 USB-C, cameră Raspberry Pi V2, microSD Kingston 32gb cu adaptor SD, cablu Micro HDMI la HDMI, suport camera de tip pan-tilt). Aceste echipamente vor fi recuperate de către reprezentanții Facultății de Automatică, Calculatoare, Inginerie Electrică și Electronică imediat după terminarea hackathon-ului.
Concursul de tip hackathon va avea o durată de aproximativ 48 de ore (durata efectivă va putea varia în funcție de numărul de echipe înscrise).
Fiecare echipă va avea un mentor cu experiență în domeniul tehnic. Aceștia vor fi prezenți pe durata derulării hackathon-ului și vor interacționa cu echipele către care au fost alocați în baza unei programări prealabile. Un mentor poate fi alocat mai multor echipe.
Pe durata celor 48 de ore, echipele participante vor trebui să dezvolte soluția propusă din punct de vedere tehnic. În ultima parte a concursului echipele vor face prezentări ale soluțiilor în fața unui juriu. Durata prezentărilor va fi de 15 - 20 minute.
Componența juriului va fi asigurată de către facultatea ACIEE și va fi păstrată confidențială până la data de începere a concursului. Juriul va fi format din minim 3 și maxim 5 persoane.
Calendarul activităților privind participarea la concursul de tip hackathon - 2021
Nr. crt. | Activitate | Perioada | Informații | |
1 | Etapa 1 | 22 noiembrie - 03 decembrie 2021 | Înscriere echipe | |
2 | Primirea componentelor | 06-07 decembrie 2021 | Primirea pe baza de Proces Verbal a echipamentelor hardware necesare hackathon-ului | |
3 | Etapa 2 - Hackathon | 08 decembrie 2021 | 12:00–12:30 | Deschidere și prezentări. Cuvânt din partea organizatorilor și partenerilor |
12:30–12:45 | Explicații privind concursul – prezentare Provocare | |||
12:45–13:00 | Sesiune de întrebări și răspunsuri | |||
13:00 | Echipele își încep activitatea | |||
13:00–13:30 | Sesiune de lucru cu mentorii (mentorii primesc explicații din partea organizatorilor) | |||
09 decembrie 2021 | 10:00–15:00 | Sesiune de lucru comună cu fiecare echipă (funcție de programare): testarea algoritmilor propuși | ||
10 decembrie 2021 | 10:00–10:15 | Juriu (prezentare componență) | ||
10:15–12:15 | Prezentare soluție propusă de către echipe (10-15 min. prezentare/echipă + 3,4 întrebări din partea juriului) | |||
12:15–12:30 | Juriul deliberează | |||
12:30–12:35 | Anunțarea echipelor premiate | |||
12:35 | Încheiere și mulțumiri | |||
4 | Premiere Hackathon | 17 decembrie 2021 | 10:00 -12:00 Sala Y104 |
Componența echipelor:
Nr. echipa | Nume echipa | nr. | Nume student | Specializarea | An |
1 | Elefanții | 1 | Dima Mihai | CTI | 4 |
2 | Alexandru Lupu | CTI | 4 | ||
3 | Ganea Tănase | AIA | 4 | ||
4 | Cuconoiu Nicolae Andrei | CTI | 4 | ||
5 | Vîlcu Ghiorghiță | CTI | 4 | ||
2 | Bionic Berries | 1 | Prunean Raluca Andrada | AIA | 4 |
2 | Ghiorghița Gabriel Alexandru | AIA | 4 | ||
3 | Bejan Ana-Camelia | CTI | 4 | ||
4 | Ilie Ștefan | CTI | 4 | ||
3 | It's not a bug, it's a feature | 1 | Lupoae Dana-Andreea | CTI | 4 |
2 | Grigoras Ana Maria | EA | 4 | ||
3 | Oanca George Cristian | EA | 4 | ||
4 | Cînepă Ioan Teodor | EA | 2 | ||
5 | Agache Andrei Alexandru | CTI | 2 | ||
4 | FILO | 1 | Chitic Vosmin | CTI | 2 |
2 | Cucu Alex Tiberiu | CTI | 2 | ||
3 | Ginghina Mihai | CTI | 2 | ||
4 | Basalîc Remus | CTI | 2 | ||
5 | Burtea Ionut | CTI | 2 | ||
6 | Bercan Catrinel | CTI | 2 | ||
5 | CODE BRIGADE | 1 | Druta Cezar Claudiu | CTI | 2 |
2 | Vicol Valentin | CTI | 2 | ||
3 | Ciurusnuc Alexandra Andreea | CTI | 2 | ||
6 | Happy-Team | 1 | Andrei Madalin Vlad | AIA | 4 |
2 | George Michael Cireasa | AIA | 4 | ||
3 | Radu Tudor Vrinceanu | CTI | 1 | ||
4 | Marian Stelian Craciun | AIA | 4 | ||
7 | NFT/RollOver | 1 | Hirjoghi Viorel | AIA | 3 |
2 | Dumitrache Andrei Loris | AIA | 3 | ||
3 | Buhoci Georgiana | AIA | 3 | ||
4 | Mirică Laurențiu Ionuț | AIA | 3 | ||
5 | Popa Nicolae-Cătălin | CTI | 3 | ||
6 | Zontea Alberto Georgian | AIA | 3 | ||
8 | Rebooters | 1 | Anghel Mihaela-Claudia | AIA | 3 |
2 | Labus Andrei-Petrisor | AIA | 2 | ||
3 | Platica Denis | AIA | 2 | ||
4 | Daniel Valentin Petrea | EA | 1 | ||
9 | K9 / Ciungu_Mare | 1 | Tecucianu Octavian | AIA | 1 |
2 | Topor Andrei | AIA | 1 | ||
3 | Davidov Cristina Daniela | AIA | 1 | ||
4 | Muresan Ioan-Alexandru | AIA | 1 | ||
5 | Vieru Denis-Ovidiu | AIA | 1 | ||
10 | HELIX | 1 | Soiu Ionut Cristian | elev | - |
2 | Chesaru Elis | elev | - | ||
3 | Constantin David | elev | - | ||
11 | Integers* | 1 | Marus Ionut | EA | 4 |
2 | Ilies Dragos-Ionut | EA | 4 |