Codul Teams necesar urmăriri/vizionării desfășurării concursului ACIEE - HACKATHON 2020 este: 4y8ielh
ACIEE – HACKATHON 2020
Anunț: Primirea echipamentelor hardware necesare desfășurării hackathon-ului se realizează în perioada 02-03 noiembrie 2020, in sala Y401 - între ore 10:00 și 16:00 (persoana de contact: Răzvan Șolea).
Scopul competiției este de a stimula exprimarea ideilor inovative, de a încuraja și stimula lucrul în echipă, de a contribui la dezvoltarea unei gândiri bazate pe identificarea de probleme și soluții, precum și de a susține implementarea soluțiilor identificate prin acordarea de premii și facilitarea formării legăturilor cu centrele de cercetare din universitate și industriale locale.
Competiția „ACIEE – Hackathon 2020” se desfășoară în cadrul Facultății de Automatică, Calculatoare, Inginerie Electrică și Electronică din Galați, pe baza activității unor echipe de studenți care se înscriu în competiție, activități derulate în principal pe perioada a maxim 48 de ore, în formatul stabilit prin Regulament. Echipamentele hardware-ul necesare desfașurării concursului au fost achiziționate prin proiectul „Creșterea accesului și integrării în învățământul superior prin măsuri de reducere a abandonului universitar și consilierea în carieră a studenților” - ACCES (cod proiect: CNFIS-FDI-2020-0336).
Înscrierile se realizează individual sau pe echipă, completand formularul. Formularul va contine numele și prenumele studentului/studenților, numele echipei, adresele de email, numerele de telefon, specializarea și anul de studii.
Studenții înscriși se vor constitui în echipe de minim 3 și maxim 5 persoane în baza unei metodologii descrise la Cap. 5 din Regulament. În componența echipei este recomandat să se regăsească minim 2 studenți de la specializări diferite.
Fiecare echipă înscrisă poate să participe cu o singură soluție, iar o persoană poate face parte dintr-o singură echipă.
Soluțiile propuse / dezvoltate trebuie să fie originale, să aparțină echipei, însă nu este obligatoriu ca acestea să fie o premieră, ele putând fi rezultatul unor activități / experiențe anterioare (sau documentare) pe care cel puțin un membru al echipei le-a avut în domeniul respectiv.
Sponsorii concursului
Premiul 1 - ACIEE HACKATHON 1st Edition:
- 1 imprimanta 3D Ender 3PRO acordata de Intel.com
- 5 vouchere a cate 200 lei fiecare acordate de Thecon.ro / Cleste.ro
- 2 Flash Drive-uri de 32 GB acordate de ACIEE
- 4 cani termos acordate de Intel.com
- pixuri
- diverse
Premiul 2 - ACIEE HACKATHON 1st Edition:
- 3 vouchere a cate 200 lei fiecare acordate de Thecon.ro / Cleste.ro
- 2 Raspberry Pi 4+carcasa+alimentator+SD card de 16 GB acordate de Intel.com
- 1 tableta Acer Iconia acordate de ACIEE
- 1 rucsac acordat de Intel.com
- 2 Flash Drive de 32 GB acordate de ACIEE
- 3 cani termos acordate de Intel.com
- pixuri
- diverse
Premiul 3 - ACIEE HACKATHON 1st Edition:
- 2 vouchere a cate 200 lei fiecare acordate de Thecon.ro / Cleste.ro
- 1 Raspberry Pi 4+ carcasa+alimentator+SD card de 16 GB acordat de Intel.com
- 1 rucsac acordat de ACIEE
- 1 flash drive de 32GB acordat de ACIEE
- 2 Mouse Pad - Gaming acordate de ACIEE
- 3 cani termos acordate de Intel.com
- pixuri
- diverse
Mentiune - ACIEE - HACKATHON 1st Edition:
- 1 voucher de 200 lei acordat de Thecon.ro / Cleste.ro
- 1 tableta Utok acordata de ACIEE
- 1 rucsac acordat de ACIEE
- 1 flash drive de 32GB acordat de ACIEE
- 3 cani termos acordate de Intel.com
- pixuri
- diverse
4 Premii de participare la ACIEE- HACKATHON 1st Edition:
Fiecare premiu de participare constand in:
- 1 voucher de 200 lei acordat de Thecon.ro / Cleste.ro
- 1 rucsac acordat de Intel.com
- 3 cani termos acordate de Intel.com
- pixuri
- diverse
Competiția de tip hackathon constă în două etape majore:
✓ Etapa 1 – înscriere și matchmaking pentru formare echipe
✓ Etapa 2 – participare efectivă la hackathon
Etapa 1 – înscriere și matchmaking pentru formare echipe
Se vor urmări aspecte privind eligibilitatea pentru concurs, în special în ceea ce privește prevederile legate de proveniența mixtă a echipelor care reconfirmă participarea. Datorita limitărilor hardware la ediția din acest an se vor califica in etapa 2 numai 8 echipe.
După terminarea Etapei 1 studenții selectați vor primi un email din partea Organizatorului pentru confirmarea înscrierii în Concurs. Înscrierea Participanţilor la Concurs se consideră finalizată în momentul primirii de către Participanţi a unui email de confirmare a înscrierii și contactării telefonice din partea Organizatorului care să confirme participarea la concurs.
Etapa 2 – participare efectivă la hackathon
Concursul propune următoarea provocare:
Context – sistemul de sănătate din România are nevoie urgentă de tehnologizare. Această tehnologizare trebuie să cuprindă atât furnizorii de servicii medicale (spitale, policlinici, laboratoare de analize) cât și beneficiarii acestora (pacienții). Unul din scopurile principale ale tehnologizării ar trebui să fie prevenția infectării cu coronavirusului SARS –CoV-2. Cel mai simplu mod de reducere a îmbolnăvirilor cu acest tip de coronavirus este limitarea numărului de persoane dintr-o încăpere, distanțarea persoanelor atunci când se întâlnesc/vorbesc/etc sau impunerea unor culoare de mers („… asigură culoare speciale de acces în incintă și de circulație pentru angajați, în vederea evitării aglomerației la locurile de muncă…”), lucru care nu se prea întâmplă azi în România. Un sistem „intelligent” de supraveghere video poate rezolva/preveni aceste probleme.
Provocare – echipele participante sunt invitate să propună soluții pentru problematica descrisă mai sus.
Derulare hackathon
După formarea echipelor, studenții vor fi invitați să participe la hackathon-ul propriu-zis. Acesta se va derula exclusiv online. Invitația care va cuprinde detalii privind modalitatea de participare, durata și alte elemente esențiale privind participarea va fi transmisă prin mijloace electronice, la adresele de email comunicate la momentul înregistrării.
Mesajul cu instrucțiunile privind participarea va fi transmis cu cel puțin 48 de ore înainte pe adresele de email comunicate de participanți la momentul înscrierii și reconfirmării participării pentru varianta online a hackathon-ului.
Logistica necesară derulării concursului va fi asigurată de către Facultatea Automatică, Calculatoare, Inginerie Electrică și Electronică, cu excepția laptop-ului/PC-ului, monitorului și a conexiunii internet personale a fiecărui participant care intră în responsabilitatea acestora.
Cu 48 de ore înainte de începerea hackathon-ul propriu-zis echipele, printr-un reprezentat vor veni la sediul Facultății de Automatică, Calculatoare, Inginerie Electrică și Electronică din strada Științei, nr. 2 pentru a obține (pe baza unui Proces Verbal de primire/predare) echipamentele hardware-ul necesare desfașurarii concursului (Raspberry Pi 4 Model B 4Gb, alimentator Raspberry Pi 4 USB-C, cameră Raspberry Pi V2, microSD Kingston 32gb cu adaptor SD, cablu Micro HDMI la HDMI). Aceste echipamente vor fi recuperate de către reprezentanții Facultății de Automatică, Calculatoare, Inginerie Electrică și Electronică imediat după terminarea hackathon-ului.
Concursul de tip hackathon va avea o durată de aproximativ 24 ore (durata efectivă va putea varia în funcție de numărul de echipe înscrise).
Fiecare echipă va avea un mentor cu experiență în domeniul tehnic. Aceștia vor fi prezenți pe durata derulării hackathon-ului și vor interacționa cu echipele către care au fost alocați în baza unei programări prealabile. Un mentor poate fi alocat mai multor echipe.
Pe durata celor 24 de ore, echipele participante vor trebui să dezvolte soluția propusă din punct de vedere tehnic. În ultima parte a concursului echipele vor face prezentări ale soluțiilor în fața unui juriu. Durata prezentărilor va fi de 10 - 15 minute.
Componența juriului va fi asigurată de către facultatea ACIEE și va fi păstrată confidențială până la data de începere a concursului. Juriul va fi format din minim 3 și maxim 5 persoane.
Calendarul activităților privind participarea la concursul de tip hackathon.
Nr. crt. | Activitate | Perioada | Informații | |
1 | Etapa 1 | 26-30 octombrie 2020 | Înscriere și matchmaking pentru formare echipe | |
2 | Primirea componentelor | 02-03 noiembrie 2020 | Primirea pe baza de Proces Verbal a echipamentelor hardware necesare hackathon-ului | |
3 | Etapa 2 - Hackathon | 04 noiembrie 2020 | 12:00 | Deschidere și prezentări |
12:30–13:00 | Cuvânt din partea organizatorilor și partenerilor | |||
13:00–13:30 | Explicații privind concursul | |||
13:30–14:00 | Sesiune de întrebări și răspunsuri | |||
14:00 | Echipele își încep activitatea | |||
14:00–14:30 | Sesiune de lucru cu mentorii (mentorii primesc explicații din partea organizatorilor) | |||
05 noiembrie 2020 | 12:45–13:45 | Sesiune de lucru comună cu toate echipele | ||
13:45–14:00 | Juriu (prezentare componență) | |||
14:00–16:00 | Prezentare soluție propusă de către echipe (10-15 min. prezentare/echipă + 3,4 întrebări din partea juriului) | |||
16:15–17:00 | Juriul deliberează | |||
17:00–17:10 | Anunțarea echipelor premiate | |||
17:10 | Încheiere și mulțumiri | |||
4 | Premiere Hackathon | 05 noiembrie 2020 |
Componența echipelor:
Nr. echipa |
Nume echipa |
nr. |
Nume student |
Specializarea |
An |
1 |
Cyber Ninjas |
1 |
Cireasa George Michael |
AIA |
3 |
2 |
Ghiorghita Gabriel-Alexandru |
AIA |
3 |
||
3 |
Prunean Andrada Raluca |
AIA |
3 |
||
4 |
Craciun Marian Stelian |
AIA |
3 |
||
5 |
Bejan Ana-Camelia |
CTI |
3 |
||
2 |
ABCXYZ / PC Master Race |
1 |
Sandu Gabriel |
SEA |
1 |
2 |
Flutur Adrian |
CTI |
4 |
||
3 |
Morari Nicolae |
CTI |
4 |
||
4 |
Stancu Marcel |
CTI |
4 |
||
5 |
Ivașcencu Ionuț-Cosmin |
SEA |
1 |
||
6 |
Neagu Ștefan-Fănel |
CTI |
3 |
||
3 |
Integers / IT-BOOM |
1 |
Marus Ionut |
EA |
3 |
2 |
Ilieș Dragoș-Ionuț |
EA |
3 |
||
3 |
Popa George Alexandru |
CTI |
3 |
||
4 |
Bujenita Alina |
CTI |
3 |
||
5 |
Dima Mihai |
CTI |
3 |
||
4 |
Infinite loops |
1 |
Filip Anca-Larisa |
CTI |
4 |
2 |
Bejan Catalina |
CTI |
4 |
||
3 |
Negoita Gavriil |
CTI |
4 |
||
4 |
Ungureanu Cozmin-Stefan |
AIA |
4 |
||
5 |
Hydra |
1 |
Postolache George Alexandru |
CTI |
4 |
2 |
Sălcianu Alin Sebastian |
CTI |
4 |
||
3 |
Angheluță Claudiu Eugen |
CTI |
4 |
||
4 |
Amarinei Marius Alexandru |
CTI |
4 |
||
5 |
Panainte Adrian |
CTI |
4 |
||
6 |
Albu George |
AIA |
4 |
||
6 |
SARSI |
1 |
Rusu George |
SICA |
1 |
2 |
Stănescu Sorin |
SICA |
1 |
||
3 |
Hanță Ionuț Raul |
SICA |
1 |
||
4 |
Solomon Doru Constantin |
SICA |
1 |
||
5 |
Zaharia Adrian Marian |
SICA |
1 |
||
7 |
Bluecat |
1 |
Alex Talaba |
AIA |
4 |
2 |
Ariton Emanuel |
AIA |
4 |
||
3 |
Enache Alexandru |
AIA |
4 |
||
4 |
Luca Irina |
AIA |
4 |
||
5 |
Dache Adrian |
AIA |
4 |
||
8 |
Data Pirates |
1 |
Lupoae Dana-Andreea |
CTI |
3 |
2 |
Neculai Andreea Lacramioara |
CTI |
3 |
||
3 |
Iordache Gabriela |
CTI |
3 |
||
4 |
Tinica Radu Alexandru |
EA |
4 |
||
5 |
Stratulat-Diaconu Adriana |
CTI |
4 |
||
6 |
Mititelu Andrei Cristian |
CTI |
2 |