Facultatea de
Automatică, Calculatoare,
Inginerie Electrică și Electronică

Limba engleză

Anunțuri

Noi
21

ACIEE - Hackathon 2025

🚀 Hackathonul revine pentru a 6-a ediție!

Noi
20

Concurs de inteligenta artificiala AI HACKATHON

Sediul THECON 24.11.2025 ora 16.00

AI HACKATHON: Near Zero Manual Code 

Noi
06

Anunt de practica

Logiscool, scoala internațională de programare și robotică pentru elevi, oferă posibilitatea efectuarii stagiului de practică pentru studenți ai FACIEE din anul II si III, la unul din centrele noastre din Galați sau Brăila. 

Noi
04

Burse sociale pentru anul universitar 2025-2026

Conform art. 4, al. 2) din „Metodologia de acordare a burselor…” Bursele sociale se acordă studenților care îndeplinesc condițiile de promovabilitate conform legii, de la programele de studii de la licență și masterat, la solicitarea acestora, pe durata legală a programului de studii, doar pentru studenţii de la învăţământul cu frecvenţă înmatriculaţi pe locurile finanţate de la bugetul de stat.

Noi
04

Burse - Transmitere documente catre biroul Financiar, 2025-2026, semestrul I

Studenţii care vor primi bursă în semestrul I al anului universitar 2025-2026, vor transmite la adresa de e-mail Această adresă de email este protejată contra spambots. Trebuie să activați JavaScript pentru a o vedea., până la data de 15.11.2025, următoarele documente:

Oct
27

Sesiune suplimentară de restanțe 10-21 Noiembrie 2025

În perioada 10-21 Noiembrie 2025 se organizează o sesiune de restanțe suplimentară pentru toți anii de studii, licență și masterat.

Specializarea Calculatoare 2023-2024 - semestrul 2

 Nume Prenume Ziua saptamanii Intervalul orar Ziua saptamanii Intervalul orar
Anghel Cătălin Marti 8:00-10:00    
Anton Cristina Elena Vineri 16:00-18:00    
Chiriță Georgel Maricel Luni 18:00-20:00    
Cocu Adina Joi 10:00-12:00 Joi 8:00-10:00
Costache Sabina Vineri 18:00-20:00    
Crăciun Marian Viorel Miercuri 10.00-12.00 Joi 10.00-12.00
Culea Mihai Joi 10:00-12:00    
Danilescu Laura Luni 10.00-14:00 Marti 12.00-14.00
Dimitrievici Lucian Traian Marti 12:00-14:00    
Dumitriu Luminița Miercuri 8:00-10:00    
Jâșcanu Nicolae Marti 8:00-10:00    
Jâșcanu Veronica Luni 10:00-12:00 Vineri 16:00-18:00
Moldovanu Simona Marti 12:00-14:00 Vineri 14:00-16:00
Munteanu Dan Joi 08:00-10:00 Marti 16:00-18:00
Niculiță Cristian Miercuri 12:00-14:00 Vineri 14:00-16:00
Pecheanu Emilia Joi 16:00-18:00    
Sandu Cristian Luni 18:00-20:00    
Ștefănescu Diana Luni 12:00-14:00 Miercuri 18:00-20:00
Șușnea Ioan Miercuri 11:00-12:00 Vineri 14:00-16:00
Țiplea Mihaela Marti 10:00-12:00    
Tudorie Cornelia Marti 14:00-16:00    
Vlase Mihai Luni 14:00-18:00    
Voipan Daniel Marti 10:00-12:00 Miercuri 10:00-12:00

Diplomă: Joi 1 septembrie 2022 – vineri 2 septembrie 2022

Disertaţie: Joi 1 septembrie 2022 – vineri 2 septembrie 2022

 

Condiţii privind înscrierea absolvenţilor la examenul de diplomă/disertaţie

  • În anul universitar 2021-2022, înscrierea absolvenţilor la examenele de finalizare a studiilor se va realiza în regim exclusiv online;
  • Absolvenţii promoţiei 2020-2021 care nu au toate vizele pe Fişa de lichidare, vor fi informați pe adresele de email create pe student.ugal.ro. Aceștia au obligația să se prezinte la secretariatul facultății cu cel puţin 3 zile lucrătoare înainte de începerea perioadei prevăzute pentru înscriere, pentru obținerea vizelor lipsă.
  • Absolvenţii promoțiilor anterioare, inclusiv absolvenții anului complementar, au obligația să se prezinte prezinte la secretariatul facultății cu cel puţin 3 zile lucrătoare înainte de începerea perioadei prevăzute pentru înscriere pentru a ridica Fișa de lichidare în vederea obținerii vizelor necesare. Absolvenţii care nu au toate vizele pe Fişa de lichidare nu se pot înscrie la examenul de finalizare a studiilor, având întreaga reponsabilitate pentru remedierea situaţiei;
  • Pentru promoţiile anterioare, absolvenţii vor plăti taxa în valoare de 600 lei prin transfer bancar în contul IBAN: RO75TREZ30620F330500XXXX, deschis la Trezoreria Galați, Beneficiar Universitatea ,,Dunărea de Jos” din Galați, Cod fiscal 3127522. La explicația plății se va menționa: numele și prenumele studentului, CNP-ul, facultatea, forma de învățământ (ZI/IFR), tipul taxei plătite (exemplu: taxa școlarizare, taxa reînmatriculare, taxa restanțe ani anteriori cu denumirea obiectului, lucrări de laborator/seminarii cu denumirea obiectului, ex. finalizare studii licență/master);
  • Absolvenţii promoțiilor anterioare care şi-au ridicat actele originale din dosar, se vor prezenta la Secretariatul facultăţii cu diploma de bacalaureat în original, respectiv diploma de bacalaureat şi diploma de licenţă original pentru absolvenţii de master, precum şi copia certificatului de naştere care se va certifica ,,conform cu originalul” în baza actului original prezentat. Absolvenţii care nu au toate actele în original la Secretariatul facultăţii nu se pot înscrie la examenul de finalizare a studiilor, având întreaga reponsabilitate pentru remedierea situaţiei.

 

Înscrierea absolvenţilor la examenul de diplomă/disertaţie

  • Dosarul de înscriere la examenul de diplomă sau de disertaţie se va trimite doar dacă este complet la adresa de email Această adresă de email este protejată contra spambots. Trebuie să activați JavaScript pentru a o vedea., pentru examenul de diplomă, sau Această adresă de email este protejată contra spambots. Trebuie să activați JavaScript pentru a o vedea., pentru examenul de disertaţie, în perioada prevăzută pentru înscrieri. Dosarele trimise în afara perioadei prevăzute pentru înscrieri nu se vor lua în considerare;
  • În cadrul emailului de trimitere a dosarului, la subiect, se va menţiona numele absolventului, specilizarea absolvită şi promoţia în care a absolvit. Dosarul de înscriere la examenul de diplomă sau de disertaţie va conţine în mod obligatoriu următoarele documente:
    1. Fişa pentru încrierea la examenul de diplomă sau de disertaţie în învăţământul superior (Anexa 1 la prezenta procedură). Documentul va fi transmis semnat, în format pdf, salvat cu denumirea 1_Nume_prenume_fisa_licenta, respectiv, 1_Nume_prenume_fisa_disertatie;
    2. Declaraţie pe propria răspundere a absolventului, din care rezultă că proiectul/lucrarea îi aparține, nu a mai fost niciodată prezentat/prezentată și nu este plagiat/plagiată (Anexa 2 la prezenta procedură). Documentul va fi transmis semnat, în format pdf, salvat cu denumirea 2_Nume_prenume_declaratie_originalitate;
    3. Acord privind transferul rezultatelor proiectului de diplomă/lucrării de disertaţie (Anexa 3 la prezenta procedură). Documentul va fi transmis semnat, în format pdf, salvat cu denumirea 3_Nume_prenume_transfer_rezultate;
    4. Referatul de evaluare a proiectului de diplomă/lucrării de disertație completat de către conducătorul ştiinţific (Anexa 4 la prezenta procedură). Documentul va fi transmis semnat, în format pdf, salvat cu denumirea 4_Nume_prenume_referat_evaluare;
    5. Proiectul de diplomă/Lucrarea de disertaţie redactat conform Anexei 5 la prezenta procedură. Documentul va fi transmis în format pdf, salvat cu denumirea  5_Nume_prenume_lucrare.
      Lucrările de disertaţie se supun în mod obligatoriu unei etape de verificare pentru detectarea plagiatului. În vederea realizării raportului antiplagiat pentru lucrările de disertaţie, materialele ce urmează a fi verificate se transmit exclusiv în unul dintre formatele: DOC, DOCX sau PDF, cu dimensiunea maximum admisă de 20 MB și neprotejate prin parolă.
    6. În cazul susţinerii on-line a examenelor de finalizare a studiilor, fiecare student are obligaţia de a completa şi trimite, împreună cu celelalte documente, la momentul înscrierii la examenul de finalizare a studiilor o Declaraţie pe propria răspundere a absolventului privind luarea la cunoştinţă şi acceptarea prevederilor din Procedura pentru susținerea examenelor de finalizare a studiilor universitare de licență, de masterat și a programelor de studii postuniversitare în anul universitar 2020-2021.
      Documentul va fi transmis semnat, în format pdf, salvat cu denumirea 6_Nume_prenume_declaratie_inregistrare.

Documentele se vor descărca de pe site-ul facultății: https://www.aciee.ugal.ro/studenti/finalizare-studii/regulamente-si-formulare

 

Observații:

  • Secretariatul facultăţii va verifica existenţa documentelor impuse prin reglementările în vigoare şi va comunica via email, absolventului numărul de înregistrare, în cazul în care dosarul este complet şi corect, sau lista documentelor incomplete/incorecte;
  • În cazul în care studentul a primit din partea Secretariatului facultăţii lista documentelor incomplete/incorecte, acesta are întreaga responsabilitate privind transmiterea dosarului complet şi corect în perioada prevăzută pentru înscriere;
  • Studenţii au obligativitatea încărcării prezentării realizate înainte de începerea examenului de finalizare a studiilor în grupul din cadrul platformei Microsoft Teams aferent programului de studii arondat.

Diplomă: Joi 31 august 2023 – Vineri 1 septembrie 2023

Disertaţie: Joi 31 august 2023 – Vineri 1 septembrie 2023

 

Condiţii privind înscrierea absolvenţilor la examenul de diplomă/disertaţie

  • Înscrierea absolvenţilor la examenele de finalizare a studiilor se va realiza în regim exclusiv online;
  • Absolvenţii promoţiei curente care nu au toate vizele pe Fişa de lichidare, vor fi informați pe adresele de email create pe student.ugal.ro. Aceștia au obligația să se prezinte la secretariatul facultății cu cel puţin 3 zile lucrătoare înainte de începerea perioadei prevăzute pentru înscriere, pentru obținerea vizelor lipsă.
  • Absolvenţii promoțiilor anterioare, inclusiv absolvenții anului complementar, au obligația să se prezinte prezinte la secretariatul facultății cu cel puţin 3 zile lucrătoare înainte de începerea perioadei prevăzute pentru înscriere pentru a ridica Fișa de lichidare în vederea obținerii vizelor necesare. Absolvenţii care nu au toate vizele pe Fişa de lichidare nu se pot înscrie la examenul de finalizare a studiilor, având întreaga reponsabilitate pentru remedierea situaţiei;
  • Pentru promoţiile anterioare, absolvenţii vor plăti taxa în valoare de 600 lei prin transfer bancar în contul IBAN: RO75TREZ30620F330500XXXX, deschis la Trezoreria Galați, Beneficiar Universitatea ,,Dunărea de Jos” din Galați, Cod fiscal 3127522. La explicația plății se va menționa: numele și prenumele studentului, CNP-ul, facultatea, forma de învățământ (ZI/IFR), tipul taxei plătite (exemplu: taxa școlarizare, taxa reînmatriculare, taxa restanțe ani anteriori cu denumirea obiectului, lucrări de laborator/seminarii cu denumirea obiectului, ex. finalizare studii licență/master);
  • Absolvenţii promoțiilor anterioare care şi-au ridicat actele originale din dosar, se vor prezenta la Secretariatul facultăţii cu diploma de bacalaureat în original, respectiv diploma de bacalaureat şi diploma de licenţă original pentru absolvenţii de master, precum şi copia certificatului de naştere care se va certifica ,,conform cu originalul” în baza actului original prezentat. Absolvenţii care nu au toate actele în original la Secretariatul facultăţii nu se pot înscrie la examenul de finalizare a studiilor, având întreaga reponsabilitate pentru remedierea situaţiei.

 

Înscrierea absolvenţilor la examenul de diplomă/disertaţie

  • Dosarul de înscriere la examenul de diplomă sau de disertaţie se va trimite doar dacă este complet la adresa de email Această adresă de email este protejată contra spambots. Trebuie să activați JavaScript pentru a o vedea., pentru examenul de diplomă, sau Această adresă de email este protejată contra spambots. Trebuie să activați JavaScript pentru a o vedea., pentru examenul de disertaţie, în perioada prevăzută pentru înscrieri. Dosarele trimise în afara perioadei prevăzute pentru înscrieri nu se vor lua în considerare;
  • În cadrul emailului de trimitere a dosarului, la subiect, se va menţiona numele absolventului, specilizarea absolvită şi promoţia în care a absolvit. Dosarul de înscriere la examenul de diplomă sau de disertaţie va conţine în mod obligatoriu următoarele documente:
    1. Fişa pentru încrierea la examenul de diplomă sau de disertaţie în învăţământul superior (Anexa 1 la prezenta procedură). Documentul va fi transmis semnat, în format pdf, salvat cu denumirea 1_Nume_prenume_fisa_licenta, respectiv, 1_Nume_prenume_fisa_disertatie;
    2. Declaraţie pe propria răspundere a absolventului, din care rezultă că proiectul/lucrarea îi aparține, nu a mai fost niciodată prezentat/prezentată și nu este plagiat/plagiată (Anexa 2 la prezenta procedură). Documentul va fi transmis semnat, în format pdf, salvat cu denumirea 2_Nume_prenume_declaratie_originalitate;
    3. Acord privind transferul rezultatelor proiectului de diplomă/lucrării de disertaţie (Anexa 3 la prezenta procedură). Documentul va fi transmis semnat, în format pdf, salvat cu denumirea 3_Nume_prenume_transfer_rezultate;
    4. Referatul de evaluare a proiectului de diplomă/lucrării de disertație completat de către conducătorul ştiinţific (Anexa 4 la prezenta procedură). Documentul va fi transmis semnat, în format pdf, salvat cu denumirea 4_Nume_prenume_referat_evaluare;
    5. Proiectul de diplomă/Lucrarea de disertaţie redactat conform Anexei 5 la prezenta procedură. Documentul va fi transmis în format pdf, salvat cu denumirea  5_Nume_prenume_lucrare.
      Lucrările de disertaţie se supun în mod obligatoriu unei etape de verificare pentru detectarea plagiatului. În vederea realizării raportului antiplagiat pentru lucrările de disertaţie, materialele ce urmează a fi verificate se transmit exclusiv în unul dintre formatele: DOC, DOCX sau PDF, cu dimensiunea maximum admisă de 20 MB și neprotejate prin parolă.
    6. În cazul susţinerii on-line a examenelor de finalizare a studiilor, fiecare student are obligaţia de a completa şi trimite, împreună cu celelalte documente, la momentul înscrierii la examenul de finalizare a studiilor o Declaraţie pe propria răspundere a absolventului privind luarea la cunoştinţă şi acceptarea prevederilor din Procedura pentru susținerea examenelor de finalizare a studiilor universitare de licență, de masterat și a programelor de studii postuniversitare în anul universitar 2020-2021.
      Documentul va fi transmis semnat, în format pdf, salvat cu denumirea 6_Nume_prenume_declaratie_inregistrare.

Documentele se vor descărca de pe site-ul facultății: https://www.aciee.ugal.ro/studenti/finalizare-studii/regulamente-si-formulare

 

Observații:

  • Secretariatul facultăţii va verifica existenţa documentelor impuse prin reglementările în vigoare şi va comunica via email, absolventului numărul de înregistrare, în cazul în care dosarul este complet şi corect, sau lista documentelor incomplete/incorecte;
  • În cazul în care studentul a primit din partea Secretariatului facultăţii lista documentelor incomplete/incorecte, acesta are întreaga responsabilitate privind transmiterea dosarului complet şi corect în perioada prevăzută pentru înscriere;
  • Studenţii au obligativitatea încărcării prezentării realizate înainte de începerea examenului de finalizare a studiilor în grupul din cadrul platformei Microsoft Teams aferent programului de studii arondat.

Ne pare rău, pagina solicitată nu există !

Înapoi la pagina de intrare în site

Admitere

Mai
30

Admitere 2025

Facultatea de Automatică, Calculatoare, Inginerie Electrică şi Electronică îți oferă cunoștințe și competențe tehnice inginerești la nivelul tuturor ciclurilor de învățământ superior (licență, masterat și doctorat) și la nivel de calitate compatibil cu al universităților tehnice din țară și străinătate.

Ne găseşti şi pe:

Facebook: @faciee (https://www.facebook.com/faciee/) şi

Instagram: @facultate_aciee (https://www.instagram.com/facultate_aciee/)

Youtube: Facultatea ACIEE Galati (Facultatea ACIEE Galati - YouTube)

Pentru a intra în contact cu noi te rugăm să ne scrii la adresa Această adresă de email este protejată contra spambots. Trebuie să activați JavaScript pentru a o vedea. sau să ne suni la numărul: 0336 130 236

Mai
02

Admitere la facultate 2025

Trăim în epoca tehnologiei informaţiei, iar societatea viitorului va fi bazată din ce în ce mai mult pe calculatoare, robotică, energii regenerabile şi telecomunicaţii. Facultatea de Automatică, Calculatoare, Inginerie Electrică şi Electronică îţi oferă şansa să devii un bun specialist în domenii de vârf ale ingineriei, putând urma unul din următoarele domenii de studii:

  • Automatică, Informatică Aplicată și Sisteme Inteligente (specializarea Automatică şi informatică aplicată);
  • Calculatoare şi Tehnologia Informaţiei (specializarea Calculatoare);
  • Inginerie Electrică (specializările: Inginerie electrică şi calculatoare, Electromecanică şi Electronică de putere şi acţionări electrice);
  • Inginerie electronică, telecomunicații și tehnologii informaționale (specializările: Rețele și software de telecomunicatii și Electronică aplicată).

Admiterea din acest an se va face DOAR pe baza dosarului de concurs, la toate domeniile de studii din facultate.

Pentru a  cunoaşte mai bine specializările din facultatea noastră, precum şi detalii privind Admiterea 2025, ţi-am pregătit acest Ghid al candidatului .

Dacă vrei să ştii mai multe despre specializările existente în facultatea noastră poţi accesa paginile departamentelor din facultate:

Detalii privind calendarul admiterii, criteriile de admitere, numărul de locuri şi informaţii privind specializările la care poţi fi student le găseşti aici: http://www.aciee.ugal.ro/admitere/licenta

Mai
02

Admitere masterat 2025

Atragem atenţia tuturor celor interesaţi că în anul 2025, Admiterea la programele de master din Facultatea ACIEE se va desfăşura în două sesiuni: Iulie şi Septembrie.

Dacă vrei să îţi continui studiile în facultatea noastră sau dacă doreşti să îţi completezi studiile în unul din domeniile de vârf promovate în facultatea noastră, ai la dispoziţie programe de master în următoarele domenii:

  • Ingineria Sistemelor (programele: Sisteme informatice de conducere avansată, Informatică aplicată - învățământ dual Galati/Buzau*);
  • Calculatoare şi Tehnologia Informaţiei (programul Tehnologii informatice avansate);
  • Inginerie Electrică (programul Utilizarea eficientă a energiei şi surse regenerabile);
  • Inginerie electronică, telecomunicații și tehnologii informaționale (programul Sisteme electronice avansate).

Detalii privind calendarul admiterii, criteriile de admitere, numărul de locuri şi informaţii privind programele de studii la care poţi fi student le găseşti aici: http://www.aciee.ugal.ro/admitere/masterat

Evenimente

Noi
06

E.ON Energy Challenge – Ediția a XII-a

Miercuri, 26 noiembrie 2025, în intervalul 14:00 - 16:00, sala D02, compania E.ON Romania va realiza o prezentare a competiției E.ON Energy Challenge – Ediția a XII-a în rândul studenților Facultății de Automatică, Calculatoare, Inginerie Electrică si Electronică.

Pe aceasta cale, invităm pe toți cei interesați să participe la această întâlnire.

Iun
03

Internship la Romstal

Suntem încântați să vă informăm că, în perioada iulie - octombrie 2024, compania Romstal organizează un internship de orientare în carieră. Ne dorim să construim o experiență completă de învațare, atât prin aprofundarea cunoștințelor teoretice, cât și prin dobândirea unor abilități esențiale unui viitor lider.

Apr
17

LIBERTY Galati - INTERNSHIP 2024 - înscrieri Școala de vară 2024

Ești student sau proaspăt absolvent și ești pasionat de sustenabilitate? Aplică la programul nostru de internship "Școala de vară" până pe 30 aprilie. Vei avea oportunitatea să înveți de la cei mai buni specialiști și vei dobândi cunoștințe teoretice și practice în domeniul siderurgic. Află mai multe aici: 

Mai
29

Angajări în cadrul companiei HaynesPro Data SRL

Compania HaynesPro angajeaz[ tineri sau proaspeți absolvenți de Autovehicule Rutiere / Electronică, Telecomunicații și Tehnologia Informației sau Inginerie Electrică, care doresc să se dezvolte și să se perfecționeze.

Mar
27

Start Campanie Recrutare: Together We Grow - Rompetrol Traineeship Program

Rompetrol a dat startul recrutării pentru ediția 23 a programului de Internship Together We Grow – Rompetrol Traineeship Program.