Vă informăm că anul universitar 2024/2025 începe în data de 30.09.2024, conform Structurii anului universitar, aprobată prin HS nr. 102/25.03.2024, art. 2, Anexa 2.
Înscrierea studenților în anul universitar 2024/2025 se face în perioada 25.09.2024 – 04.10.2024, indiferent de anul de studiu.
Studenții trebuie să consulte avizierul/pagina web a facultății pentru a identifica domeniul/programul de studii, grupa și subgrupa din care fac parte și forma de finanțare, date necesare pentru următorii pași ai procedurii de înscriere în anul universitar 2024/2025.
Studenții se pot înscrie în anul universitar:
- fizic la sediul facultății, unde vor completa formularele existente la facultate;
- on-line, documentele necesare pentru înscriere pot fi descărcate de pe pagina web a facultății https://aciee.ugal.ro/ sau a universității https://ugal.ro/studenti/inscrierea-in-anul-i/documente-necesare-inscriere și trasmise prin email la adresa Această adresă de email este protejată contra spambots. Trebuie să activați JavaScript pentru a o vedea..
Încasarea taxelor la forma de învățământ cu frecvență se face în perioada 25.09.2024 – 31.09.2024 astfel:
- taxa de înmatriculare în anul I, pentru studenții de la forma de finanțare buget, în cuantum de 100 lei;
- taxa de școlarizare, pentru studenții de la forma de finanțare cu taxă, tranşa I - 50%, conform contractului de studii până la 31.10.2024.
- bursierii statului român sunt scutiți de plata taxei de înmatriculare.
Punctele de încasare a taxelor:
- Numerar și POS:
- corpul U, sediul Universităţii din str. Domnească nr. 47, sala U13 (parter);
- corpul D din str. Domnească nr. 111;
- corpul IA, sediul Facultății de Economie și Administrarea Afacerilor din str. Nicolae Bălcescu nr. 59-61; - POS:
- la sediul facultăților: MF (Corp MG, str. Eroilor nr. 34), ACIEE, DSA;
Documentele necesare studenților în vederea achitării taxelor la casierie
- carte de identitate sau paşaport;
- un exemplar al contractului de studii/actului adițional înregistrat la secretariatul facultății unde este înmatriculat;
- bon eliberat de secretariatul facultății cu valoarea taxei pentru anul universitar 2023-2024, precum și cuantumul primei tranșe (numai pentru studenții care au taxa de studii diferită de cea standard).
Coordonate pentru achitarea taxei on-line
- Cont IBAN RO75TREZ30620F330500XXXX deschis la Trezoreria Galați;
- Cod fiscal 3127522;
- Beneficiar Universitatea „Dunărea de Jos” din Galați;
- La explicația plății se vor menționa în mod obligatoriu: numele și prenumele studentului, CNP, facultatea, programul de studii, forma de învățământ (zi, ID sau FR), taxă de școlarizare.
Program înscrieri la sediul facultații
- 25.09.2024 – 27.09.2024 orele 9:00 – 15:30
- 28.09.2024 – 29.09.2024 orele 9:00 – 13:30
- 30.09.2024 – 03.10.2024 orele 9:00 – 15:30
- 04.10.2024 orele 9:00 – 13:30
Notă:
Studenţii din anul I îşi păstrează calitatea de student NUMAI dacă parcurg procedura de înscriere: au completat Fişa de înscriere, Contractul de studii pentru anul universitar 2024-2025 şi au achitat taxa de înmatriculare sau taxa de școlarizare.
Studenții din anii II, III, IV își păstrează calitatea de student NUMAI dacă au parcurs integral procedura obligatorie de înscriere: au completat Fișa de înscriere și Actul adițional pentru anul universitar 2024-2025 și au achitat prima tranșă din taxa de școlarizare (pentru studenții cu taxă).
Documente înscriere
Cerere de înscriere pentru toți anii 2024
Contract de studii licenta anul I + anexă
Contract de studii mastert anul I + anexă
Act aditional licență anii II, III și IV
Act aditional masterat anul II
Act aditional licență an complementar
Act aditional masterat an complementar