Vă informăm că anul universitar 2021/2022 începe în data de 04.10.2021, conform Structurii anului universitar, aprobată prin HS nr. 75/26.02.2021, art. 3, Anexa 3.
Înscrierea studenților în anul universitar 2021/2022 se face în perioada 30.09.2021 – 08.10.2021, indiferent de anul de studiu.
Studenții trebuie să consulte avizierul/pagina web a facultății pentru a identifica domeniul/programul de studii, grupa și subgrupa din care fac parte și forma de finanțare, date necesare pentru următorii pași ai procedurii de înscriere în anul universitar 2021/2022.
Studenții se pot înscrie în anul universitar fizic la sediul facultății sau on-line, documentele necesare pentru înscriere pot fi descărcate de pe pagina web a facultății www.aciee.ugal.ro.
Studenții care se înscriu on-line, completează și semnează Fișa de înscriere și Contractul de studii/Actul adițional pentru anul universitar 2021/2022, descărcate de pe pagina web a facultății și transmit formularele în format pdf, prin email la adresa secretariat.faciee@ugal.ro.
Studenții care se înscriu fizic la sediul facultății, vor completa formularele existente la facultate.
După completarea Fișei de înscriere și a Actului adițional pentru anul universitar 2021/2022, studenții cu taxă achită tranşa I (50% din taxa de școlarizare pentru anul universitar 2021/2022).
Taxele de studii se achită până la data de 15.10.2021, la sediile indicate mai jos sau on-line, după cum urmează:
- POS la sediul facultăţii noastre;
- numerar sau POS la sediul universităţii din str. Domnească nr. 47 (corpul U), sala U13 (parter);
Documentele necesare studenților în vederea achitării taxelor la casierie
- carte de identitate sau paşaport;
- un exemplar al actului adițional înregistrat la secretariat/adeverință de student;
- bon eliberat de secretariatul facultății cu valoarea taxei pentru anul universitar 2021-2022, precum și cuantumul primei tranșe (numai pentru studenții care au taxa de studii diferită de cea standard)
Coordonate pentru achitarea taxei on-line
- Cont IBAN RO75TREZ30620F330500XXXXdeschis la Trezoreria Galați;
- Cod fiscal 3127522;
- Beneficiar Universitatea „Dunărea de Jos” din Galați;
- La explicația plății se vor menționa în mod obligatoriu: numele și prenumele studentului, CNP, facultatea, programul de studii, forma de învățământ (zi, ID sau FR), taxă de școlarizare.
Program înscrieri la sediul facultații
- 30.09.2021 – 01.10.2021 orele 8.30 – 15.30
- 02.10.2021 – 03.10.2021 orele 9.00 – 15.00
- 04.10.2021 – 07.10.2021 orele 8.30 – 15.30
- 08.10.2021 orele 9.00 – 15.00
Graficul pentru cazarea studenților
- 01.10.2021 – 02.10.2021 – studenți anul I (studii universitare de licență);
- 02.10.2021 – 03.10.2021 – studenți care au precazare confirmată;
- 01.10.2021 – 04.10.2021 – studenți străini anul I;
- 01.10.2021 – 04.10.2021 – studenți din anul pregătitor în căminul H;
- 03.10.2021 – 04.10.2021 – studenți anul (studii universitare de master);
- 04.10.2021 – studenți care repetă anul universitar, reînmatriculați, studenți fără precazare, studenți din anii complementari.
Notă: Studenții din anii II, III, IV își păstrează calitatea de student NUMAI dacă au parcurs integral procedura obligatorie de înscriere: au completat Fișa de înscriere și Actul adițional pentru anul universitar 2021-2022 și au achitat prima tranșă din taxa de școlarizare.
Documente înscriere
Fișă de înscriere pentru toți anii 2021
Contract de studii licenta anul I + anexă
Contract de studii mastert anul I + anexă
Act aditional licență anii II, III și IV
Act aditional masterat anul II
Act aditional licență an complementar
Act aditional masterat an complementar