Facultatea de
Automatică, Calculatoare,
Inginerie Electrică și Electronică

Limba engleză

Candidaţii declaraţi admişi în urma concursului de admitere din sesiunea iulie 2022:

  • anul I LICENȚĂ sunt invitați în perioada: 26-30.07.2022, să parcurgă procedura de înscriere în anul universitar 2022/2023;
  • anul I MASTER sunt invitați în perioada: 01-03.08.2022, să parcurgă procedura de înscriere în anul universitar 2022/2023;

Înscrierea candidaţilor declaraţi admişi în sesiunea iulie 2022 se poate face:

  • Fizic, la secretariatul facultăţii, corpul Y, etajul I, sala Y 105, prin depunerea Contractului şi a Fişei de înscriere cu semnătura olografă a candidatului;
  • On-line, prin transmiterea la adresa de e-mail Această adresă de email este protejată contra spambots. Trebuie să activați JavaScript pentru a o vedea. a următoarelor: Contractul de studii şi a Fişei de înscriere completate şi semnate de candidat, în formă scanată, precum și a dovezii de achitare a taxei (de înmatriculare de 100 lei pentru studenții de la BUGET/ de școlarizare de 500 lei pentru studenții de la TAXĂ);
    În acest caz, candidatul se va prezenta la secretariat pentru semnarea în original a contractului cel mai târziu până la data de 7 octombrie 2022.

 

Programul înscrierilor:

marți 26.07.2022 09:00 - 15:30 
miercuri 27.07.2022 09:00 - 15:30
joi 28.07.2022  09:00 - 15:30
vineri 29.07.2022  09:00 - 14:00
sâmbătă 30.07.2022  09:00 - 14:00
luni 01.08.2022  09:00 - 15:30
marți 02.08.2022 09:00 - 15:30
miercuri 03.08.2022 09:00 - 15:30

 

Documentele necesare pentru înscriere:

 

Procedura de înscriere în anul universitar 2022/2023 cuprinde următoarele etape / pași:

  • completarea, semnarea și depunerea Contractului de studii pentru anul universitar 2022/2023 (în două exemplare);
  • completarea şi semnarea a Fişei de înscriere;
  • prezentarea dovezii de achitare a taxei de înmatriculare în cuantum de 100 lei, pentru candidaţii declaraţi admişi la forma de finanţare BUGET;
  • prezentarea dovezii de achitare a unui avans de minimum 500 de lei din tranşa I a taxei de şcolarizare, pentru candidaţii declaraţi admişi la forma de finanţare TAXĂ. Diferența de până la 50% din valoarea taxei (Tranșa I) se va achita până la data de 16.10.2022, conform prevederilor Contractului de studii și Anexei 1 la Contractul de studii.

 

Plata taxei de înmatriculare sau a tranşei I din taxa de şcolarizare se poate face: 

  1. POS la sediul facultăţii noastre, acolo unde completaţi şi contractul de studii;
  2. numerar și POS la sediul Universităţii din str. Domnească nr. 47 (corpul U), sala U13 (parter) sau în corpul D, sala D12;
  3. on-line, prin transfer bancar folosind următoarele coordonate:
    • Cont IBAN RO75TREZ30620F330500XXXX deschis la Trezoreria Galați;
    • Cod fiscal 3127522;
    • Beneficiar Universitatea „Dunărea de Jos” din Galați;
    • La explicația plății se va menționa: numele și prenumele candidatului admis, CNP, taxă de înmatriculare/ şcolarizare, cu frecvenţă, licenţă/ master, Facultatea;
  4. Românii de pretutindeni sunt scutiţi de plata taxei de înmatriculare.

 

După parcurgerea procedurii de înscriere în anul universitar 2022/2023, candidatii declarați admiși devin studenți în anul I, conform structurii anului universitar 2022/2023.

 

NOTĂ: Studenții din anul I își păstrează calitatea de student NUMAI dacă parcurg procedura de înscriere: au completat Fișa de înscriere, Contractul de studii pentru anul universitar 2022/2023 și au achitat taxa de înmatriculare (studenții admiși la buget) sau tranşa I a taxei de şcolarizare (pentru candidaţii declaraţi admişi la forma de finanţare TAXĂ).

 

Mai jos aveţi tipizatele de documente care trebuie completate.

Vă stăm la dispoziţie pentru orice alte detalii la adresa Această adresă de email este protejată contra spambots. Trebuie să activați JavaScript pentru a o vedea. şi numerele de telefon 0336130236 sau 0236470905.