Facultatea de
Automatică, Calculatoare,
Inginerie Electrică și Electronică

Limba engleză

Candidaţii declaraţi admişi în urma concursului de admitere din sesiunea iulie 2021, licență și masterat, sunt invitati în perioada: 29.07.2021-03.08.2021 la facultate, corpul Y, etajul 1, sala Y 105, pentru parcurgerea procedurii de înscriere în anul universitar 2021/2022.

Parcurgerea procedurii de înscriere în anul universitar 2021/2022 implică:

  • completarea şi semnarea Contractului de studii (în 2 exemplare) şi a Fişei de înscriere;
  • plata taxei de înmatriculare în cuantum de 100 lei, pentru candidaţii declaraţi admişi la forma de finanţare BUGET;
  • achitarea unui avans de minimum 500 de lei din tranşa I a taxei de şcolarizare, pentru candidaţii declaraţi admişi la forma de finanţare TAXĂ. Diferența de până la 50% din valoarea taxei (Tranșa I) se va achita până la data de 15.10.2021, conform prevederilor Contractului de studii și Anexei 1 la Contractul de studii.

Depunerea Fişei de înscriere şi a Contractului de studii se poate face prin:

1) depunerea fizică a documentelor cu semnătura olografă a candidatului. Acest lucru se face la sediul facultăţii noastre, acolo unde au avut loc înscrierile la concursul de admitere şi depunerea actelor în original (str. Ştiinţei colţ cu Str. Basarabiei), după următorul program:

  • joi          29.07.2021:      09.00 – 15.30
  • vineri     30.07.2021:      09.00 – 14.00
  • sâmbătă 31.07.2021:      09.00 – 14.00
  • duminică 01.08.2021:      09.00 – 14.00
  • luni        02.08.2021:      09.00 – 15.30
  • marți      03.08.2021:      09.00 – 15.30

2) depunerea prin corespondenţă a documentelor cu semnătura olografă a candidatului.

Adresa pe care se pot trimite este:

Universitatea „Dunărea de Jos” din Galaţi
Facultatea de Automatică, Calculatoare, Inginerie Electrică şi Electronică
Str. Ştiinţei Nr. 2
Galaţi

3) depunerea documentelor via e-mail, în formă scanată, cu semnătura candidatului. În aces caz, adresa de e-mail la care se trimit documentele este Această adresă de email este protejată contra spambots. Trebuie să activați JavaScript pentru a o vedea.;

 

Plata taxei de înmatriculare sau a tranşei I din taxa de şcolarizare se poate face:

  1. cu cardul la sediul facultăţii noastre, acolo unde completaţi şi contractul de studii;
  2. cash la sediul Universităţii din str. Domnească nr. 47 (corpul U), sala U13 (parter) sau în corpul D din str. Domnească nr. 111 (vis a vis de Catedrală);
  3. prin transfer bancar folosind următoarele coordonate:

- Cont IBAN RO75TREZ30620F330500XXXX deschis la Trezoreria Galați;
- Cod fiscal 3127522;
- Beneficiar Universitatea „Dunărea de Jos” din Galați;
- La explicația plății se vor menționa: numele și prenumele candidatului admis, CNP, şi „taxă de înmatriculare” sau „taxă de școlarizare - tranșa I”.

 

După parcurgerea procedurii de înscriere în anul universitar 2021/2022, candidatii declarați admiși devin studenți în anul I, conform structurii anului universitar 2021/2022.

 

NOTĂ: Studenții din anul I își păstrează calitatea de student NUMAI dacă parcurg procedura de înscriere: au completat Fișa de înscriere, Contractul de studii pentru anul universitar 2021/2022 și au achitat taxa de înmatriculare (studenții admiși la buget) sau tranşa I a taxei de şcolarizare (pentru candidaţii declaraţi admişi la forma de finanţare TAXĂ).

 

Mai jos aveţi tipizatele de documente care trebuie completate.

Cerere înscriere in anul universitar 2021-2022

Contract de studii licență + Anexa pentru 2021

Contract de studii masterat + Anexa pentru 2021

Vă stăm la dispoziţie pentru orice alte detalii la adresa Această adresă de email este protejată contra spambots. Trebuie să activați JavaScript pentru a o vedea. şi numerele de telefon 0336130236 sau 0236470905.