Candidaţii declaraţi admişi în urma concursului de admitere din sesiunea septembrie 2020, licență și master, sunt invitati în perioada: 21.09.2020-24.09.2020, la facultate, corpul Y, etajul 1, sala Y 105 între orele 9.00-17.00, pentru parcurgerea procedurii de înscriere în anul universitar 2020/2021.
Parcurgerea procedurii de înscriere în anul universitar 2020/2021 implică:
- completarea şi semnarea contractului de studii şi a fişei de înscriere;
- plata taxei de înmatriculare în cuantum de 100 lei, pentru candidaţii declaraţi admişi la forma de finanţare BUGET, sau achitarea tranşei I din cuantumul taxei de şcolarizare, pentru candidaţii declaraţi admişi la forma de finanţare TAXĂ.
Depunerea fişei de înscriere şi a contractului de studii se poate face prin:
- depunerea fizică a documentelor cu semnătura olografă a candidatului. Acest lucru se face la sediul facultăţii noastre, acolo unde au avut loc înscrierile la concursul de admitere şi depunerea actelor în original (str. Ştiinţei colţ cu Str. Basarabiei);
- depunerea prin corespondenţă a documentelor cu semnătura olografă a candidatului;
Adresa pe care se pot trimite este:
Universitatea „Dunărea de Jos” din Galaţi
Facultatea de Automatică, Calculatoare, Inginerie Electrică şi Electronică
Str. Ştiinţei Nr. 2, Galaţi
- depunerea documentelor via e-mail, în formă scanată, cu semnătura candidatului. În aces caz, adresa de e-mail la care se trimit documentele este secretariat.faciee@ugal.ro;
Plata taxei de înmatriculare sau a tranşei I din taxa de şcolarizare se poate face:
- cu cardul la sediul facultăţii noastre, acolo unde completaţi şi contractul de studii;
- cash la sediul Universităţii din str. Domnească nr. 47 (corpul U), sala U13 (parter) sau în corpul D din str. Domnească nr. 111 (vis a vis de Catedrală);
- prin transfer bancar folosind următoarele coordonate:
Cont IBAN RO75TREZ30620F330500XXXX deschis la Trezoreria Galați;
Cod fiscal 3127522;
Beneficiar Universitatea „Dunărea de Jos” din Galați;
La explicația plății se vor menționa: numele și prenumele candidatului admis, numărul legitimației din concursul de admitere, şi „taxă de înmatriculare” sau „taxă de școlarizare –tranșa I”.
Dupa parcurgerea procedurii de înscriere în anul universitar 2020/2021, candidatii declarați admiși devin studenți în anul I, conform structurii anului universitar 2020/2021.
NOTA: Studenții din anul I își păstrează calitatea de student NUMAI dacă parcurg procedura de înscriere: au completat Fișa de înscriere, Contractul de studii pentru anul universitar 2020/2021 și au achitat taxa de școlarizare.
Mai jos aveţi tipizatele de documente care trebuiesc completate. Vă stăm la dispoziţie pentru orice alte detalii la adresa secretariat.faciee@ugal.ro şi numerele de telefon 0336130236 sau 0236470905.