Facultatea de
Automatică, Calculatoare,
Inginerie Electrică și Electronică

Limba engleză

Candidaţii declaraţi admişi în urma concursului de admitere din sesiunea septembrie 2020, licență și master, sunt invitati în perioada: 21.09.2020-24.09.2020, la facultate, corpul Y, etajul 1, sala Y 105 între orele 9.00-17.00, pentru parcurgerea procedurii de înscriere în anul universitar 2020/2021.

Parcurgerea procedurii de înscriere în anul universitar 2020/2021 implică:

  • completarea şi semnarea contractului de studii şi a fişei de înscriere;
  • plata taxei de înmatriculare în cuantum de 100 lei, pentru candidaţii declaraţi admişi la forma de finanţare BUGET, sau achitarea tranşei I din cuantumul taxei de şcolarizare, pentru candidaţii declaraţi admişi la forma de finanţare TAXĂ.

Depunerea fişei de înscriere şi a contractului de studii se poate face prin:

  1. depunerea fizică a documentelor cu semnătura olografă a candidatului. Acest lucru se face la sediul facultăţii noastre, acolo unde au avut loc înscrierile la concursul de admitere şi depunerea actelor în original (str. Ştiinţei colţ cu Str. Basarabiei);
  2. depunerea prin corespondenţă a documentelor cu semnătura olografă a candidatului;

Adresa pe care se pot trimite este:

Universitatea „Dunărea de Jos” din Galaţi
Facultatea de Automatică, Calculatoare, Inginerie Electrică şi Electronică
Str. Ştiinţei Nr. 2, Galaţi

  1. depunerea documentelor via e-mail, în formă scanată, cu semnătura candidatului. În aces caz, adresa de e-mail la care se trimit documentele este secretariat.faciee@ugal.ro;

Plata taxei de înmatriculare sau a tranşei I din taxa de şcolarizare se poate face:

  1. cu cardul la sediul facultăţii noastre, acolo unde completaţi şi contractul de studii;
  2. cash la sediul Universităţii din str. Domnească nr. 47 (corpul U), sala U13 (parter) sau în corpul D din str. Domnească nr. 111 (vis a vis de Catedrală);
  3. prin transfer bancar folosind următoarele coordonate:

Cont IBAN RO75TREZ30620F330500XXXX deschis la Trezoreria Galați;
Cod fiscal 3127522;
Beneficiar Universitatea „Dunărea de Jos” din Galați;
La explicația plății se vor menționa: numele și prenumele candidatului admis, numărul legitimației din concursul de admitere, şi „taxă de înmatriculare” sau „taxă de școlarizare –tranșa I”.

Dupa parcurgerea procedurii de înscriere în anul universitar 2020/2021, candidatii declarați admiși devin studenți în anul I, conform structurii anului universitar 2020/2021.

NOTA: Studenții din anul I își păstrează calitatea de student NUMAI dacă parcurg procedura de înscriere: au completat Fișa de înscriere, Contractul de studii pentru anul universitar 2020/2021 și au achitat taxa de școlarizare.

Mai jos aveţi tipizatele de documente care trebuiesc completate. Vă stăm la dispoziţie pentru orice alte detalii la adresa secretariat.faciee@ugal.ro şi numerele de telefon 0336130236 sau 0236470905.

Cerere înscriere 2020-2021

Contract de studii licență 2020

Contract de studii master 2020